Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Lennart - 3 mars 2009 21:27

Som jag sa har jag varit på mässa idag. Jobb- o utbildningsmässa här i stan. Otroligt mycket folk - allt ifrån pensionärer till småglyttar. Jag snackade så jag fick ont i halsen. Lite lugnare på eftermiddan. Men - usch - det känns som om jag håller på att bli sjuk. Förkylning hoppas jag så att det inte är nån influensa!

Den där killen i Gällivare varkar ju inte riktigt klok. Inte bara verkar, han kan inte bara vara klok. Läskig typ. Ungefär som den där andra som gav sig på småtjejer, han lastbilschauffören. Fy fasen vilka människor. Det var säkert många såna i Tyskland under WW2. Nej, jag vill inte tänka på dom.

Nånting glädjefyllt? Svårt när man sitter här o snorar o huttrar av frossa. Det enda som gäller just nu är sängläge tror jag. Trots Steven Segal på 6:an. 

Kommer tillbaka imorrn (hoppas jag). Gonatt! 

Ovido - Quiz & Flashcards